Suchergebnisse

12 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#12018

Government Public Relations and Broadcast Regulation: Evaluating Electronic Media Regulations in South Asia

In: Media Watch, Band 9, Heft 2, S. 156-166

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#223. Januar 2017

Between the Family and Politics: Female Politicians as Media Objects in Bollywood Films

In: Society and culture in South Asia, Band 3, Heft 1, S. 24-44

ISSN: 2394-9872

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#3März 2015

Violently Entertained: A Meta-Analysis of the Effects of Mediated Violence on Enjoyment

In: Journal of creative communications, Band 10, Heft 1, S. 1-20

ISSN: 0973-2594

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#52015

Bollywoodization of foreign policy: How film discourse portrays tension between states

BASE

Aufsatz(elektronisch)#62. Mai 2023

Identification and political advertising: Exploring the role of ethnic identification in political advertising campaigns

In: Communication and the public: CAP, Band 8, Heft 3, S. 206-221

ISSN: 2057-0481

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#112018

DON'T LAUGH WHEN YOUR NEIGHBOR'S OVEN IS ON FIRE: COVERAGE OF AFGHAN CONFLICT IN THE ELITE PRESS OF CHINA, INDIA, IRAN, AND PAKISTAN

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft