Suchergebnisse

8 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#131. Oktober 2021

Sharing economy services users' digital profiles in Russia: topic modeling approach

In: Moscow University Economics Bulletin, Heft 5, S. 183-206

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#230. Dezember 2014

Marketing Practices: Theoretical Definition and their Understanding by Russian Managers

In: Moscow University Economics Bulletin, Band 2014, Heft 6, S. 97-117

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Working paper

Aufsatz(elektronisch)#427. Februar 2020

Consumer Experience in Russian E-Commerce Market: Testing the Customer Journey Model

In: Moscow University Economics Bulletin, Heft 1, S. 104-134

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#530. Dezember 2016

Evaluating the Level of Company's Customer Orientation: Developing a Complex Tool Adapted to the Russian Market

In: Moscow University Economics Bulletin, Band 2016, Heft 6, S. 87-111

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#628. Februar 2016

Marketing Metrics Usage by Russian FMCG (Fast Moving Consumer Goods) Companies

In: Moscow University Economics Bulletin, Band 2016, Heft 1, S. 108-130

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#715. Februar 2013

Managing portfolios of interconnected customers: evidence from Russian B2B market

In: The journal of business & industrial marketing, Band 28, Heft 3, S. 229-239

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#831. August 2020

Identifying Generational Differences in Consumers' Decision to Use Shared Services in Russia

In: Moscow University Economics Bulletin, Band 2020, Heft 4, S. 146-180

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft