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Aufsatz(elektronisch)#213. Mai 2018

Foundations in Spain: An International Comparison of a Dynamic Nonprofit Subsector

In: American behavioral scientist: ABS, Band 62, Heft 13, S. 1869-1888

ISSN: 1552-3381

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Aufsatz(elektronisch)#320. November 2020

Enhancing the effects of university education for sustainable development on social sustainability: the role of social capital and real-world learning

In: International journal of sustainability in higher education, Band 21, Heft 7, S. 1451-1476

ISSN: 1758-6739

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Aufsatz(elektronisch)#430. Januar 2020

Sostenibilidad para la competitividad de la industria de la moda española: hacia una moda circular, digitalizada, trazable y colaborativa

In: Información comercial española: revista de economía ; ICE, Heft 912

ISSN: 2340-8790

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Aufsatz(elektronisch)#821. August 2023

You never can say 'goodbye': valuing and enhancing episodic re-volunteering

In: Voluntary sector review: an international journal of third sector research, policy and practice, S. 1-25

ISSN: 2040-8064

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Aufsatz(elektronisch)#94. Januar 2018

To Found or to Fund? Comparing the Performance of Corporate and Noncorporate Foundations

In: Nonprofit and voluntary sector quarterly: journal of the Association for Research on Nonprofit Organizations and Voluntary Action, Band 47, Heft 3, S. 514-536

ISSN: 1552-7395

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Aufsatz(elektronisch)#10März 2017

Back to Basics: Revisiting the Relevance of Beneficiaries for Evaluation and Accountability in Nonprofits

In: Nonprofit management & leadership, Band 27, Heft 4, S. 493-511

ISSN: 1542-7854

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Aufsatz(elektronisch)#112. Dezember 2021

When the winner takes it all: online campaign factors influencing the success of donation-based crowdfunding for charitable causes

In: International review on public and non-profit marketing, Band 19, Heft 4, S. 763-780

ISSN: 1865-1992

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