Suchergebnisse

9 Ergebnisse

Sortierung:

Buch(elektronisch)#12018

Monitoring children's behaviors in their natural settings: applying RFID sensors to study child development

In: SAGE Research Methods. Cases

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#226. September 2011

Anger Communication in Bicultural Adolescents

In: Journal of research on adolescence, Band 22, Heft 1, S. 80-88

ISSN: 1532-7795

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#321. Februar 2022

Empathy in preschool Portuguese children: Validation of the Empathy Questionnaire (EmQue)

In: Social development, Band 31, Heft 4, S. 933-944

ISSN: 1467-9507

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#413. November 2019

Fairness decisions in children and early adolescents with and without hearing loss

In: Social development, Band 29, Heft 3, S. 888-902

ISSN: 1467-9507

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#58. März 2009

Self‐reported Use of Emotional Display Rules in the Netherlands and Iran: Evidence for Sociocultural Influence

In: Social development, Band 18, Heft 2, S. 397-411

ISSN: 1467-9507

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#620. Oktober 2022

Moral emotions in early childhood: Validation of the Chinese moral emotion questionnaire

In: Social development, Band 32, Heft 2, S. 527-545

ISSN: 1467-9507

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#727. September 2014

Peer Influence on Prosocial Behavior in Adolescence

In: Journal of research on adolescence, Band 26, Heft 1, S. 90-100

ISSN: 1532-7795

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#8August 2006

Popular and Rejected Children's Reasoning Regarding Negative Emotions in Social Situations: The Role of Gender

In: Social development, Band 15, Heft 3, S. 418-433

ISSN: 1467-9507

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#913. Februar 2019

Interrelation between empathy and friendship development during (pre)adolescence and the moderating effect of developmental language disorder: A longitudinal study

In: Social development, Band 28, Heft 3, S. 599-619

ISSN: 1467-9507

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft