Suchergebnisse

5 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#224. Februar 2022

'I don't know nothing about that': How "learning costs" undermine COVID-related efforts to make SNAP and WIC more accessible

In: Administration & society, Band 54, Heft 10, S. 1902-1930

ISSN: 1552-3039

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#319. Juli 2021

Who Favors Magnets and Who Favors Charters? Political Ideology, Social Purpose Politics, and School Choice in the Upper South

In: American behavioral scientist: ABS, Band 66, Heft 6, S. 717-743

ISSN: 1552-3381

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#424. Juli 2018

Do magnet and charter schools exacerbate or ameliorate inequality?

In: Sociology compass, Band 12, Heft 9

ISSN: 1751-9020

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#519. Juli 2021

Using Opinion Polling Data to Replicate Non-Experimental Quantitative Results Across Time and Space: An Exploration of Attitudes Surrounding School Desegregation and Resegregation Policies

In: American behavioral scientist: ABS, Band 66, Heft 6, S. 691-716

ISSN: 1552-3381

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft