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Open Access#12015

A Functional Analysis of 2008 Presidential Primary TV Spots

BASE

Aufsatz(elektronisch)#21. September 2008

Testing the Second Level of Agenda Setting: Effects of News Frames on Reader-Assigned Attributes of Hezbollah and Israel in the 2006 War in Lebanon

In: Journalism & mass communication quarterly: JMCQ, Band 85, Heft 3, S. 609-624

ISSN: 2161-430X

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Aufsatz(elektronisch)#422. Mai 2013

Funny, Ha-Ha: The Impact of User-Generated Political Satire on Political Attitudes

In: American behavioral scientist: ABS, Band 57, Heft 12, S. 1738-1756

ISSN: 1552-3381

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Aufsatz(elektronisch)#730. Dezember 2013

Civic Engagement Through Presidential Debates: Young Citizens' Political Attitudes in the 2012 Election

In: American behavioral scientist: ABS, Band 58, Heft 6, S. 755-775

ISSN: 1552-3381

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Aufsatz(elektronisch)#811. Januar 2011

Who Framed Sarah Palin? Viewer Reactions to the 2008 Vice Presidential Debate

In: American behavioral scientist: ABS, Band 55, Heft 3, S. 212-231

ISSN: 1552-3381

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Open Access#102015

News Coverage of the 2008 Presidential Primaries

BASE

Aufsatz(elektronisch)#1128. Februar 2011

Staying "On Message": Consistency in Content of Presidential Primary Campaign Messages Across Media

In: American behavioral scientist: ABS, Band 55, Heft 4, S. 457-468

ISSN: 1552-3381

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