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Buch(elektronisch)#32012

Consumption and Spirituality

In: Routledge Interpretive Marketing Research

In: Routledge Interpretive Marketing Research Ser.

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Aufsatz(elektronisch)#413. April 2010

Exploring visitor experiences at trade shows

In: The journal of business & industrial marketing, Band 25, Heft 4, S. 249-258

ISSN: 2052-1189

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Buch(elektronisch)#62012

Consumption and spirituality

In: Routledge interpretive marketing research, 16

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Aufsatz(elektronisch)#728. August 2022

Reclaiming the witch: Processes and heroic outcomes of consumer mythopoesis

In: Marketing theory, Band 23, Heft 1, S. 163-182

ISSN: 1741-301X

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Buch(elektronisch)#82016

Consumer culture theory

In: Research in Consumer Behavior, v. 18

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Aufsatz(elektronisch)#923. Januar 2023

Theorizing consumption and markets in the context of religion: A commentary section on Appau's (2021) 'divine economic system'

In: Marketing theory, Band 23, Heft 3, S. 533-553

ISSN: 1741-301X

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Aufsatz(elektronisch)#1123. Februar 2022

Crossing wires: short-circuiting marketing theory

In: Marketing theory, Band 22, Heft 2, S. 275-292

ISSN: 1741-301X

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Aufsatz(elektronisch)#1231. Januar 2023

Where spirituality and religion meet gender and sexuality: Toward a research agenda for intersectional marketing theory

In: Marketing theory, Band 23, Heft 4, S. 725-736

ISSN: 1741-301X

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