Suchergebnisse

15 Ergebnisse

Sortierung:

Buch(elektronisch)#12022

The Reflective Leader: Reflexivity in Practice

In: Emerald Points Ser.

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#226. Oktober 2020

Improving Sensemaking in Social Work: A worked example with Deleuze and Art

In: Qualitative social work: research and practice, Band 20, Heft 5, S. 1204-1222

ISSN: 1741-3117

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#41. Oktober 2004

From process measurement to performance improvement

In: Business process management journal, Band 10, Heft 5, S. 510-521

ISSN: 1758-4116

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#820242 Versionen verfügbar

Sustainable development through global circular economy practices

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#916. August 2013

Women's leadership as narrative practice: Identifying "tent making", "dancing" and "orchestrating" in UK Early Years services

In: Gender in management: an international journal, Band 28, Heft 6, S. 338-358

ISSN: 1754-2421

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#102020

Building student engagement through co-production and curriculum co-design in public administration programmes

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#12Mai 2009

The intelligence alchemy and the twenty‐first century organization

In: Strategic change, Band 18, Heft 3-4, S. 125-139

ISSN: 1099-1697

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#132021

Building student engagement through co-production and curriculum co-design in public administration programmes

BASE

Aufsatz(elektronisch)#1429. Oktober 2020

Building student engagement through co-production and curriculum co-design in public administration programmes

In: Teaching public administration: TPA, Band 39, Heft 3, S. 318-336

ISSN: 2047-8720

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft