Suchergebnisse

14 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#2Dezember 1996

How Message Evaluation and Source Attributes May Influence Credibility Assessment and Belief Change

In: Journalism & mass communication quarterly: JMCQ, Band 73, Heft 4, S. 974-991

ISSN: 2161-430X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#3April 1996

Value-Affirmative and Value-Protective Processing of Alcohol Education Messages That Include Statistical Evidence or Anecdotes

In: Communication research, Band 23, Heft 2, S. 210-235

ISSN: 1552-3810

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#4Oktober 1992

Confidence in Beliefs About Social Groups as an Outcome of Message Exposure and Its Role in Belief Change Persistence

In: Communication research, Band 19, Heft 5, S. 597-617

ISSN: 1552-3810

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#71. März 2009

The Relationship between Editorial and Advertising Content about Tobacco and Alcohol in United States Newspapers: An Exploratory Study

In: Journalism & mass communication quarterly: JMCQ, Band 86, Heft 1, S. 103-118

ISSN: 2161-430X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#9September 1999

Placing Alcohol Warnings before, during, and after TV Beer Ads: Effects on Knowledge and Responses to the Ads and the Warnings

In: Journalism & mass communication quarterly: JMCQ, Band 76, Heft 3, S. 468-484

ISSN: 2161-430X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#10September 1989

Mentoring and Other Communication Support in the Academic Setting

In: Group & organization studies, Band 14, Heft 3, S. 355-368

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#12Oktober 1984

ANOTHER LOOK AT CHILDREN'S COMPREHENSION OF TELEVISION

In: Communication research, Band 11, Heft 4, S. 477-496

ISSN: 1552-3810

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#13März 1997

Adolescent Responses to TV Beer ADS and Sports Content/Context: Gender and Ethnic Differences

In: Journalism & mass communication quarterly: JMCQ, Band 74, Heft 1, S. 108-122

ISSN: 2161-430X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft