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Sammelwerksbeitrag(elektronisch)#22022

Die feinen Unterschiede, Über das Fernsehen - Von Pierre Bourdieu (1979), (1996)

In: Schlüsselwerke: Theorien (in) der Kommunikationswissenschaft, S. 309-323

Aufsatz(elektronisch)#33. Juni 2024

Look Who's Talking Now: The Effects of Pre-recorded and AI-generated Synthetic Brand Voices on Brand Anthropomorphism and Brand Equity

In: Journal of creative communications

ISSN: 0973-2594

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Aufsatz(elektronisch)#72023

Kampf um Legitimität: Positionierungsstrategien von Social-Media-Manager*innen im Feld der Unternehmenskommunikation

In: SCM Studies in Communication and Media, Band 11, Heft 4, S. 590-619

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Aufsatz(elektronisch)#102022

Entrepreneurs as influencers: the impact of parasocial interactions on communication outcomes

In: Journal of Research in Marketing and Entrepreneurship

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Aufsatz(elektronisch)#112022

Should your brand take a stand? Comparing the impact of brand activism and CSR on brand equity

In: Journal of Brand Strategy, Band 11, Heft 3, S. 248-262

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Aufsatz(elektronisch)#142023

AI-driven influencer marketing: Comparing the effects of virtual and human influencers on consumer perceptions

In: Journal of AI, Robotics & Workplace Automation, Band 2, Heft 2, S. 165-174

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Aufsatz(elektronisch)#1515. Dezember 2020

Zwischen Unterhaltung und Interaktion: Über das Warum der Podcast-Nutzung

In: Kommunikation _372 Gesellschaft: Journal für alte und neue Medien aus soziologischer, kulturanthropologischer und kommunikationswissenschaftlicher Perspektive, Band 21, Heft 2

ISSN: 1616-2617

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