Suchergebnisse

9 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#228. April 2022

Combatir la desinformación con alfabetización mediática: análisis de las tendencias en la Unión Europea

In: Revista latina de comunicación social: RLCS, Heft 81, S. 17-33

ISSN: 1138-5820

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#32022

When Ads Become Invisible: Minors' Advertising Literacy While Using Mobile Phones

In: Media and Communication, Band 10, Heft 1, S. 339-349

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#42023

Overcoming the Age Barrier: Improving Older Adults' Detection of Political Disinformation With Media Literacy

In: Media and Communication, Band 11, Heft 4, S. 113-123

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#514. August 2024

'Influencers are just mannequins': Decoding teenagers' perception about advertising content creators

In: European journal of communication

ISSN: 1460-3705

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#630. Juli 2023

Percepción de los Menores Españoles sobre el Papel de sus Padres en su Uso de Redes Sociales

In: RIMCIS: International and Multidisciplinary Journal of Social Sciences, Band 12, Heft 2, S. 157-182

ISSN: 2014-3680

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#725. Februar 2023

Viral challenges as a digital entertainment phenomenon among children. Perceptions, motivations and critical skills of minors

In: Communications: the European journal of communication research

ISSN: 1613-4087

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#813. August 2024

Influencia del nivel socioeconómico en la percepción familiar de los riesgos en línea

In: Revista latinoamericana de ciencias sociales, niñez y juventud, Band 22, Heft 3, S. 1-21

ISSN: 2027-7679

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft