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Buch(elektronisch)#220124 Versionen verfügbar

The Evolutionary Bases of Consumption

In: Marketing and Consumer Psychology

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Aufsatz(elektronisch)#52013

The Consuming Instinct: What Darwinian consumption reveals about human nature

In: Politics and the life sciences: PLS ; a journal of political behavior, ethics, and policy, Band 32, Heft 1, S. 58-72

ISSN: 1471-5457

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Aufsatz(elektronisch)#101. September 2006

Blame our evolved gustatory preferences

In: Young consumers: insight and ideas for responsible marketers, Band 7, Heft 4, S. 72-75

ISSN: 1758-7212

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Aufsatz(elektronisch)#121. Oktober 1991

Mass Education, Islamic Revival, and the Population Problem in Egypt

In: Journal of comparative family studies, Band 22, Heft 3, S. 329-341

ISSN: 1929-9850

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Buch(elektronisch)#1320112 Versionen verfügbar

The Consuming Instinct: What Juicy Burgers, Ferraris, Pornography, and Gift Giving Reveal About Human Nature

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Aufsatz(elektronisch)#1430. Juli 2008

Evolutionary neuromarketing: darwinizing the neuroimaging paradigm for consumer behavior

In: Journal of consumer behaviour, Band 7, Heft 4-5, S. 397-414

ISSN: 1479-1838

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Aufsatz(elektronisch)#15März 2000

Déterminants of In‐store Information Search Stratégies Pertaining to a Christmas Gift Purchase

In: Canadian journal of administrative sciences: Revue canadienne des sciences de l'administration, Band 17, Heft 1, S. 1-19

ISSN: 1936-4490

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