Suchergebnisse

4 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#126. Juni 2021

Value co-creation: a review of literature and future research agenda

In: The journal of business & industrial marketing, Band 37, Heft 3, S. 612-628

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#325. Februar 2022

What are the most important consumer decision factors when choosing an airline? An emerging economy perspective

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 35, Heft 1, S. 174-197

ISSN: 1758-4248

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#420. Juli 2023

Developing a Framework of Sustainable Consumption in Retailing Contexts

In: Australasian marketing journal: AMJ ; official journal of the Australia-New Zealand Marketing Academy (ANZMAC), Band 32, Heft 2, S. 178-188

ISSN: 1839-3349

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft