Suchergebnisse

19 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#12023

Shifting Paradigms: Innovations in Teaching History in the Fourth Industrial Revolution

In: Traektoriâ nauki: international electronic scientific journal = Path of science, Band 9, Heft 12, S. 3011-3018

ISSN: 2413-9009

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#22021

The Rapid Growth of Coconut Estates in Indragiri Hilir 1980s – 1990s

BASE

Open Access#32020

Pengenalan tradisi Laras Madya dalam pembelajaran IPS melalui pendekatan konstruktivisme

BASE

Aufsatz(elektronisch)#42. August 2018

The Analysis of the History Learning Model Based on the Great Mosque Nur Sulaiman Banyumas In SMA Negeri Baturraden

In: International journal of multicultural and multireligious understanding: IJMMU, Band 5, Heft 5, S. 173

ISSN: 2364-5369

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#56. Mai 2018

Reinterpretation of Values in the Folksong Ilir-Ilir by Raden Sahid

In: International journal of multicultural and multireligious understanding: IJMMU, Band 5, Heft 4, S. 204

ISSN: 2364-5369

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#66. Mai 2018

The Strategy of Enhancing Student's Social Awareness through History Learning Based on Selimbur Caye Oral Tradition Values

In: International journal of multicultural and multireligious understanding: IJMMU, Band 5, Heft 4, S. 22

ISSN: 2364-5369

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#76. Mai 2018

Exploring the Interpretation of Cultural Values in Babad Banyumas Manuscript as a Means to Understanding Banyumas Society

In: International journal of multicultural and multireligious understanding: IJMMU, Band 5, Heft 4, S. 96

ISSN: 2364-5369

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#81. April 2018

The Implementation of History Learning through the Values of Indis Architecture of Kapitan House to Enhance Students' Social Solidarity

In: International journal of multicultural and multireligious understanding: IJMMU, Band 5, Heft 2, S. 58

ISSN: 2364-5369

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#91. April 2018

The Educational Values of Athiyyah ar-Rahman Book

In: International journal of multicultural and multireligious understanding: IJMMU, Band 5, Heft 2, S. 94

ISSN: 2364-5369

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#102018

PEMIKIRAN NEO-SUFISME SYAIKH AHMAD AL-MUTAMAKKIN

BASE

Aufsatz(elektronisch)#112. August 2018

Values of Piil Pesenggiri: Morality, Religiosity, Solidarity, and Tolerance

In: International journal of multicultural and multireligious understanding: IJMMU, Band 5, Heft 5, S. 179

ISSN: 2364-5369

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#125. Juli 2018

Reconstruction of Serat Panitisastra Values in Learning History Class XI Sma Surakarata

In: International journal of multicultural and multireligious understanding: IJMMU, Band 5, Heft 5, S. 136

ISSN: 2364-5369

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#131. Juni 2018

The Living History approach to Improve The Empathy in Historical Learning

In: International journal of multicultural and multireligious understanding: IJMMU, Band 5, Heft 3, S. 72

ISSN: 2364-5369

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#141. Juni 2018

The Effectiveness of Historical Teaching Material Based on Problem Based Learning (PBL) to Improve the Senior High School Students Ability of Historical Explanation

In: International journal of multicultural and multireligious understanding: IJMMU, Band 5, Heft 3, S. 123

ISSN: 2364-5369

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#151. Juni 2018

Integration Sumpah Satie Bukik Marapalam Values in Historical Learning Through Problem-Based Learning

In: International journal of multicultural and multireligious understanding: IJMMU, Band 5, Heft 3, S. 28

ISSN: 2364-5369

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft