Suchergebnisse

4 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#16. März 2009

Consumer advisors revisited: What drives those with market mavenism and opinion leadership tendencies and why?

In: Journal of consumer behaviour, Band 8, Heft 2-3, S. 100-115

ISSN: 1479-1838

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#2Juli 2006

Investigating the relationship between product involvement and consumer decision‐making styles

In: Journal of consumer behaviour, Band 5, Heft 4, S. 342-354

ISSN: 1479-1838

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#422. Februar 2021

Consumers' self‐construal: Measurement and relevance for social media communication success

In: Journal of consumer behaviour, Band 20, Heft 4, S. 959-979

ISSN: 1479-1838

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft