Suchergebnisse

7 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#127. Januar 2015

"Supply Chain—Marketing Shark Tank" Experiential Lab Game in Interdisciplinary Business Education: Qualitative and Quantitative Analyses

In: Decision sciences journal of innovative education, Band 13, Heft 1, S. 21-43

ISSN: 1540-4595

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(gedruckt)#22013

International business realisms: globalizing locally responsive and internationally connected business disciplines

In: International marketing and management research

In: Palgrave Pivot

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#320164 Versionen verfügbar

International Fragmentation: Impacts and Prospects for Manufacturing, Marketing, Economy, and Growth

In: International Marketing and Management Research Ser.

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#620. Juni 2019

The moderating role of culture in social media-based spatial imagery, consumer xenocentrism, and word-of-mouth for global virtual teams

In: International journal of cross cultural management, Band 19, Heft 2, S. 160-193

ISSN: 1741-2838

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft