Aufsatz(elektronisch)#11. Dezember 2006
Learning through Virtual Product Experience: The Role of Imagery on True versus False Memories
In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 33, Heft 3, S. 377-383
ISSN: 1537-5277
5 Ergebnisse
Sortierung:
In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 33, Heft 3, S. 377-383
ISSN: 1537-5277
In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 32, Heft 2, S. 260-265
ISSN: 1537-5277
In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 30, Heft 2, S. 184-198
ISSN: 1537-5277
In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 29, Heft 1, S. 101-115
ISSN: 1537-5277
In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 44, Heft 4, S. 877-894
ISSN: 1537-5277