Suchergebnisse

7 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(gedruckt)#21996

MASS MEDIA, THE ELECTORATE, AND THE BANDWAGON: A STUDY OF COMMUNICATION EFFECTS ON VOTE CHOICE IN GERMANY

In: International journal of public opinion research, Band 8, Heft 4, S. 266-291

ISSN: 0954-2892

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(gedruckt)#31992

A myth institutionalized: Theory and research on new social movements in Germany

In: European journal of political research: official journal of the European Consortium for Political Research, Band 21, Heft 4, S. 357-383

ISSN: 0304-4130

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

World Affairs Online

Aufsatz(gedruckt)#41994

STILL THE SAME WITH A NEW NAME? BUNDNIS 90/DIE GRUNEN AFTER THE FUSION

In: German politics: Journal of the Association for the Study of German Politics, Band 3, Heft 1, S. 91-113

ISSN: 0964-4008

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#72019

Media and campaign effects on vote choice at national elections in Europe: a review of a multilingual research landscape

BASE