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Aufsatz(elektronisch)#418. April 2018

All That Glitters Is Not Gold: The Penalty Effect of Conspicuous Consumption in Services and How It Changes With Customers and Contexts

In: Journal of service research, Band 21, Heft 4, S. 405-420

ISSN: 1552-7379

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Aufsatz(elektronisch)#523. September 2023

Epistemological Jangle and Jingle Fallacies in the Consumer–Brand Relationship Subfield: A Call to Action

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal

ISSN: 1537-5277

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Aufsatz(elektronisch)#79. Januar 2018

How Consumers Assess Free E-Services: The Role of Benefit-Inflation and Cost-Deflation Effects

In: Journal of service research, Band 21, Heft 3, S. 267-283

ISSN: 1552-7379

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Aufsatz(elektronisch)#815. Mai 2024

People, Peace, Prosperity, and the Planet: A Journey toward Sustainable Development in Consumer Research

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 51, Heft 1, S. 91-103

ISSN: 1537-5277

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Aufsatz(elektronisch)#930. Juli 2023

Personalized Communication as a Platform for Service Inclusion? Initial Insights Into Interpersonal and AI-Based Personalization for Stigmatized Consumers

In: Journal of service research, Band 27, Heft 1, S. 28-48

ISSN: 1552-7379

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