Suchergebnisse

11 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#128. Juli 2023

Made to escape: How the neoliberal rationality changed consumer escape

In: Journal of consumer behaviour, Band 22, Heft 6, S. 1415-1427

ISSN: 1479-1838

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#225. November 2019

Is Consumer Experience the Next Best Thing? Reflections from a systematic review and research agenda proposition

In: Consumer behavior review: CBR = Revista comportamento do consumidor, Band 3, Heft 2, S. 57

ISSN: 2526-7884

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#31. September 2017

Poder, paradigmas e domínio na pesquisa em marketing no Brasil: uma análise da produção nacional da disciplina a partir das matrizes epistêmicas

In: Administração: Ensino e Pesquisa, Band 18, Heft 3, S. 518-557

ISSN: 2358-0917

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#45. Juli 2023

Transformational escapes: Accessing consumer transformation through extraordinary experiences

In: Journal of consumer behaviour, Band 22, Heft 5, S. 1199-1210

ISSN: 1479-1838

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#62021

Citizen Relationship Management (CiRM): the past, present, and future of an emerging concept ; Citizen Relationship Management (CiRM): pasado, presente y futuro de un concepto emergente ; Citizen Relationship Management (CiRM): passado, presente e futuro de um conceito emergente

BASE

Open Access#72021

Citizen Relationship Management (CiRM): the past, present, and future of an emerging concept

BASE

Aufsatz(elektronisch)#81. Januar 2021

The Intellectual Structure of Relationship Marketing Scientific Field: proposing new Avenues of Research from a Systematic Review

In: Consumer behavior review: CBR = Revista comportamento do consumidor, Band 5, Heft 1, S. 110

ISSN: 2526-7884

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#925. Februar 2021

Marketing de Relacionamento: Perfil da Produção Científica e Agenda de Pesquisa

In: Future studies research journal: trends and strategies, Band 13, Heft 2, S. 179-202

ISSN: 2175-5825

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1019. November 2018

MUITO ALÉM DAS CURVAS: A EXPERIÊNCIA DE CONSUMO DAS MULHERES BRASILEIRAS PLUS SIZE NO VAREJO DE MODA

In: Revista Alcance: revista científica do Programa de Mestrado Acadêmico em Administração da Universidade do Vale do Itajaí, Univali, Band 25, Heft 1(Jan/Abr), S. 079

ISSN: 1983-716X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1130. August 2017

O que é, afinal, Marketing de Relacionamento? Uma Proposta de Conceito Unificador

In: Revista de Ciências da Administração: RCA, S. 9-23

ISSN: 2175-8077

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft