Suchergebnisse

44 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#710. Mai 2021

Tourism and Cultural Interaction: A Paradoxical Relationship

In: Journal of Educational and Social Research: JESR, Band 11, Heft 3, S. 39

ISSN: 2240-0524

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#82015

Autonomy in leadership : a case study of the founder's role in establishing an organization

BASE

Aufsatz(elektronisch)#93. Januar 2022

Social Sciences and Inequalities in the New Post-COVID-19 "Normal"

In: Journal of Educational and Social Research: JESR, Band 12, Heft 1, S. 1

ISSN: 2240-0524

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#103. Januar 2022

Trust in Higher Education Management and Organizational Culture

In: Journal of Educational and Social Research: JESR, Band 12, Heft 1, S. 8

ISSN: 2240-0524

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1117. Januar 2021

Science Represented in Newspapers in the Constitutional Monarchy and the 1st Republic. A Study in Faial Island, the Azores, Portugal

In: Journal of Educational and Social Research: JESR, Band 11, Heft 1, S. 41

ISSN: 2240-0524

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#122021

Science represented in newspapers in the constitutional monarchy and the 1st republic ; a study in faial island, the azores, portugal

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Aufsatz(elektronisch)#1418. November 2020

Sociology: Tension between Science and Militant Activism?

In: Journal of Educational and Social Research: JESR, Band 10, Heft 6, S. 1

ISSN: 2240-0524

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1510. Juli 2020

Photography in Social Science Research

In: Journal of Educational and Social Research: JESR, Band 10, Heft 4, S. 62

ISSN: 2240-0524

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft