Suchergebnisse

5 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#129. November 2016

Genuine brands or high quality counterfeits: An investigation of luxury consumption in China

In: Canadian journal of administrative sciences: Revue canadienne des sciences de l'administration, Band 35, Heft 2, S. 183-197

ISSN: 1936-4490

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#211. September 2013

Technological innovation capabilities, product strategy, and firm performance: The electronics industry in China

In: Canadian journal of administrative sciences: Revue canadienne des sciences de l'administration, Band 30, Heft 3, S. 159-172

ISSN: 1936-4490

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#311. September 2013

Capacités d'innovation technologique, stratégie produit et performance des entreprises: Le cas de l'industrie électronique en Chine

In: Canadian journal of administrative sciences: Revue canadienne des sciences de l'administration, Band 30, Heft 3

ISSN: 1936-4490

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#515. Juli 2016

Who is the real fan for luxury? Generational differences in China

In: Social behavior and personality: an international journal, Band 44, Heft 6, S. 953-963

ISSN: 1179-6391

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft