Suchergebnisse

10 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#1April 2004

A Fair Go for All? The Impact Of Intragroup Diversity and Diversity-Management Skills on Student Experiences and Outcomes in Team-Based Class Projects

In: Journal of management education: the official publication of the Organizational Behavior Teaching Society, Band 28, Heft 2, S. 139-169

ISSN: 1552-6658

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#2Februar 1999

Practical Organizational Behavior Education (Probe): Modifications and Innovations

In: Journal of management education: the official publication of the Organizational Behavior Teaching Society, Band 23, Heft 1, S. 13-30

ISSN: 1552-6658

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#3Oktober 1998

The Effects of Diversity on Small Work Group Processes and Performance

In: Human relations: towards the integration of the social sciences, Band 51, Heft 10, S. 1307-1325

ISSN: 1573-9716, 1741-282X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#4Februar 1997

A Conceptual Framework for Assessing Organization, Work Group, and Individual Effectiveness During and After Downsizing

In: Human relations: towards the integration of the social sciences, Band 50, Heft 2, S. 109-127

ISSN: 1573-9716, 1741-282X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#8Oktober 1999

Evaluating Organizational Behavior Teaching Innovations: More Rigorous Designs, More Relevant Criteria, and an Example

In: Journal of management education: the official publication of the Organizational Behavior Teaching Society, Band 23, Heft 5, S. 509-536

ISSN: 1552-6658

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#919. Juli 2012

The Consequences of Educational Specialty and Nationality Faultlines for Project Teams

In: Small group research: an international journal of theory, investigation, and application, Band 43, Heft 5, S. 613-644

ISSN: 1552-8278

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft