Suchergebnisse

4 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#121. August 2022

Reimagining Language Proficiency Assessment for English Learners with Significant Cognitive Disabilities

In: Research and Practice for Persons with Severe Disabilities, Band 47, Heft 3, S. 176-183

ISSN: 2169-2408

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#28. Februar 2022

Current Practices and Challenges in Language Proficiency Assessment for English Learners with Complex Support Needs

In: Research and Practice for Persons with Severe Disabilities, Band 47, Heft 1, S. 6-21

ISSN: 2169-2408

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(gedruckt)#320233 Versionen verfügbar

The politics of English language education and social inequality: global pressures, national priorities and schooling in India

In: Education, poverty and international development

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#42022

POLITICS OF ENGLISH LANGUAGE EDUCATION AND SOCIAL INEQUALITY: global

In: Education, poverty and international development series

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft