Suchergebnisse

9 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#5November 2010

Systemic and Service Dominant Socio-Economic Development: Legal, Judicial and Market Capacity Building in Bangladesh

In: Australasian marketing journal: AMJ ; official journal of the Australia-New Zealand Marketing Academy (ANZMAC), Band 18, Heft 4, S. 248-255

ISSN: 1839-3349

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#626. Juni 2009

Macromarketing, controversy and economic development: Just before and now during the global meltdown

In: European business review, Band 21, Heft 4, S. 313-325

ISSN: 1758-7107

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#7Mai 2006

The effects of counterfeiting on consumer search

In: Journal of consumer behaviour, Band 5, Heft 3, S. 245-256

ISSN: 1479-1838

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#9März 2007

Who are organic food consumers? A compilation and review of why people purchase organic food

In: Journal of consumer behaviour, Band 6, Heft 2-3, S. 94-110

ISSN: 1479-1838

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft