Suchergebnisse

14 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#42014

Selected papers from the 5th Canadian Quality Congress

In: The TQM Journal: Volume 26, Issue 4

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#55. September 2016

Leadership for change: Proposed organizational development by incorporating systems thinking and quality tools

In: Business process management journal, Band 22, Heft 5, S. 939-956

ISSN: 1758-4116

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#620102 Versionen verfügbar

Selected papers from the first annual Canadian Quality Congress 2009

In: Clinical governance v. 15, no. 2

In: Clinical Governance: An International Journal, Volume 15, Issue 2 v.15, 2

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#72. September 2019

A model for determining the value of patient satisfaction in healthcare

In: Business process management journal, Band 26, Heft 3, S. 798-815

ISSN: 1758-4116

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#85. September 2016

On sustainable development of organization

In: Business process management journal, Band 22, Heft 5, S. 993-1008

ISSN: 1758-4116

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#95. September 2016

Enhancing Black Belts via academic mastery

In: Business process management journal, Band 22, Heft 5, S. 909-923

ISSN: 1758-4116

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#105. September 2016

Empirical study on quality management for product-service systems in industrial environment

In: Business process management journal, Band 22, Heft 5, S. 969-978

ISSN: 1758-4116

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#115. September 2016

Effectiveness of QFD in a municipal administration process

In: Business process management journal, Band 22, Heft 5, S. 979-992

ISSN: 1758-4116

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#125. September 2016

Internal customer satisfaction improvement with QFD technique

In: Business process management journal, Band 22, Heft 5, S. 957-968

ISSN: 1758-4116

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#135. September 2016

The impact of middle management commitment on improvement initiatives in public organisations

In: Business process management journal, Band 22, Heft 5, S. 924-938

ISSN: 1758-4116

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#145. September 2016

Development and testing of an assessment model for social enterprises: The case of Capeltic in Mexico

In: Business process management journal, Band 22, Heft 5, S. 1009-1020

ISSN: 1758-4116

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft