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Open Access#12020

"Yeah, we all here Tryna Flourish": a reflection on a symposium on eudaimonia and music learning

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Aufsatz(elektronisch)#61. März 1988

Applying Marketing to the Public Sector: The Case of Local Authority Leisure Centres

In: International Journal of Public Sector Management, Band 1, Heft 3, S. 36-45

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Aufsatz(elektronisch)#79. Februar 2023

Correspondence and improvisation: An autoethnographic exploration of drumming in nature

In: DIY, alternative cultures, & society, Band 1, Heft 2, S. 176-187

ISSN: 2753-8702

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Aufsatz(elektronisch)#114. Juni 2009

The political brand: A consumer perspective

In: Marketing theory, Band 9, Heft 2, S. 209-226

ISSN: 1741-301X

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Buch(gedruckt)#122017

The Oxford handbook of music making and leisure

In: Oxford handbooks

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Buch(elektronisch)#142017

The Oxford handbook of music making and leisure

In: Oxford handbooks

In: Oxford handbooks online

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Buch(elektronisch)#152017

Sociology for music teachers: practical applications

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