Suchergebnisse

6 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#19. Juli 2021

The Monty Hall problem as a multifaceted experiential learning exercise in quantitative business courses

In: Decision sciences journal of innovative education, Band 20, Heft 1, S. 5-16

ISSN: 1540-4595

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#217. Januar 2017

A Technical/Strategic Paradigm for Online Executive Education

In: Decision sciences journal of innovative education, Band 15, Heft 1, S. 82-100

ISSN: 1540-4595

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#35. Oktober 2015

Required Collaborative Work in Online Courses: A Predictive Modeling Approach

In: Decision sciences journal of innovative education, Band 13, Heft 4, S. 563-581

ISSN: 1540-4595

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#421. Juli 2009

Student‐to‐Student Interaction Revisited: A Case Study of Working Adult Business Students in Online Courses*

In: Decision sciences journal of innovative education, Band 7, Heft 2, S. 433-456

ISSN: 1540-4595

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft