Suchergebnisse

74 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#120. Juli 2022

Педагогическо предметно знание в природонаучното образование: трудности по органична химия

In: Pedagogika: naučno spisanie = Pedagogy : Bulgarian journal of educational research and practice, S. 764-778

ISSN: 1314-8540

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#220. Februar 2015

Methodological problems and directions in the youth unemployment analysis

In: Ikonomičeska misăl, Band 60, Heft 1, S. 80-98

ISSN: 2815-3189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#320. Oktober 2020

INDUSTRIAL ZONES – EVALUATION OF SUCCESS AND DEVELOPMENT FACTORS

In: Ikonomičeska misăl, Band 65, Heft 5, S. 49-83

ISSN: 2815-3189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#418. März 2024

Concept on STEM Education in Accordance with Bulgarian Curriculum Content of Secondary School

In: Pedagogika: naučno spisanie = Pedagogy : Bulgarian journal of educational research and practice, Band 96, Heft 2s, S. 7-15

ISSN: 1314-8540

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#518. März 2024

Mnemonics – Known and Unknown

In: Pedagogika: naučno spisanie = Pedagogy : Bulgarian journal of educational research and practice, Band 96, Heft 2s, S. 42-55

ISSN: 1314-8540

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#618. Februar 2023

Fairy Tales in the Education on Children's Rights

In: Pedagogika: naučno spisanie = Pedagogy : Bulgarian journal of educational research and practice, S. 50-56

ISSN: 1314-8540

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#720. Juli 2022

"Майсторските класове" и ролята им за повишаване професионалната подготовка на бъдещите педагози

In: Pedagogika: naučno spisanie = Pedagogy : Bulgarian journal of educational research and practice, S. 801-812

ISSN: 1314-8540

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#823. Juni 2022

INDIVIDUALISM, COLLECTIVISM, SOCIAL CAPITAL, AND ECONOMIC DEVELOPMENT

In: Ikonomičeska misăl, Band 67, Heft 2, S. 171-204

ISSN: 2815-3189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#918. Mai 2022

Съвременната българска литература за деца и формирането на умения за четене с разбиране в начална училищна възраст

In: Pedagogika: naučno spisanie = Pedagogy : Bulgarian journal of educational research and practice, S. 419-424

ISSN: 1314-8540

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1018. April 2022

Academic Cooperation and Mobility: In the Context of the Covid-19 Pandemic

In: Pedagogika: naučno spisanie = Pedagogy : Bulgarian journal of educational research and practice, S. 25-33

ISSN: 1314-8540

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1118. April 2022

Teaching in the Digital Age During the Covid-19 Pandemic

In: Pedagogika: naučno spisanie = Pedagogy : Bulgarian journal of educational research and practice, S. 34-40

ISSN: 1314-8540

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1218. April 2022

PEDOLOGY – THE UNFULFILLED SCIENCE OF THE CHILD

In: Pedagogika: naučno spisanie = Pedagogy : Bulgarian journal of educational research and practice, S. 287-305

ISSN: 1314-8540

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1318. April 2022

Digital transformation catalyzed by COVID-19 pandemic: challenges and solutions

In: Pedagogika: naučno spisanie = Pedagogy : Bulgarian journal of educational research and practice, S. 13-25

ISSN: 1314-8540

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1420. März 2022

Родителски тренинг, специфициран на базата възраст на детето

In: Pedagogika: naučno spisanie = Pedagogy : Bulgarian journal of educational research and practice, S. 149-158

ISSN: 1314-8540

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1520. März 2022

Effects of Learned Helplessness and Self-handicapping on Flourishing

In: Filozofija: naučno spisanie = Philosophy : Bulgarian journal of philosophical education, Band 31, Heft 1, S. 81-93

ISSN: 1314-8559

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft