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Aufsatz(elektronisch)#39. Januar 2017

Market segmentation and pricing strategies based on product platform

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 29, Heft 1, S. 183-199

ISSN: 1758-4248

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Aufsatz(elektronisch)#518. August 2021

Transformational Leadership and Project Success: A Mediating Role of Public Service Motivation

In: Administration & society, Band 54, Heft 4, S. 690-713

ISSN: 1552-3039

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Aufsatz(elektronisch)#61. April 2022

Multi-parameter analysis of air flow velocity on peach precooling efficiency using CFD

In: International food research journal: IFRJ, Band 29, Heft 2, S. 456-465

ISSN: 2231-7546

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Aufsatz(elektronisch)#72017

Individual Creativity During the Ideation Phase of Product Innovation: An Interactional Perspective

In: Creativity and Innovation Management, Band 26, Heft 1, S. 31-48

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Aufsatz(elektronisch)#112. Februar 2009

Analysing relational benefits in e‐business environment from behavioural perspective

In: Systems research and behavioral science: the official journal of the International Federation for Systems Research, Band 26, Heft 2, S. 129-142

ISSN: 1099-1743

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Aufsatz(elektronisch)#1531. Mai 2019

Does consumer customization strategy always benefit the platform firm's profit?

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 31, Heft 5, S. 1359-1387

ISSN: 1758-4248

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