Suchergebnisse

57 Ergebnisse

Sortierung:

Open Access#12019

THE CHINESE PATH – MODERNIZATION TRANSFORMATION OF THE CHINESE CIVILIZATION ; КИТАЙСКИЙ ПУТЬ – МОДЕРНИЗАЦИОННАЯ ТРАНСФОРМАЦИЯ КИТАЙСКОЙ ЦИВИЛИЗАЦИИ

BASE

Buch(elektronisch)#220202 Versionen verfügbar

Economic Growth and Development: Chinese Agribusiness Enterprises Development

In: Palgrave Studies in Economic History

In: Springer eBook Collection

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#519. November 2021

Examining the impact of fatalism belief and optimism orientation on seismic preparedness: Considering their roles in the nexus between risk perception and preparedness

In: Journal of contingencies and crisis management, Band 30, Heft 4, S. 412-426

ISSN: 1468-5973

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#623. April 2020

Does non‐destructive earthquake experience affect risk perception and motivate preparedness?

In: Journal of contingencies and crisis management, Band 28, Heft 2, S. 122-130

ISSN: 1468-5973

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#72. Oktober 2018

Social production of disasters and disaster social constructs: An exercise in disambiguation and reframing

In: Disaster prevention and management: an international journal, Band 27, Heft 5, S. 623-635

ISSN: 1758-6100

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#929. Februar 2024

COVID-19 shock, fiscal subsidies, and consumption resilience of new energy vehicles: evidence from Shanghai, China

In: Environmental sciences Europe: ESEU, Band 36, Heft 1

ISSN: 2190-4715

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1327. Juni 2020

Event marketing, movie consumers' willingness and box office revenue

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 33, Heft 2, S. 622-646

ISSN: 1758-4248

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft