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Aufsatz(elektronisch)#315. Januar 2009

Explaining Self‐Employment Success and Failure: Wal‐Mart Versus Starbucks, or Schumpeter Versus Putnam*

In: Social science quarterly, Band 90, Heft 1, S. 22-38

ISSN: 1540-6237

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Buch(elektronisch)#420153 Versionen verfügbar

The handbook of the psychology of communication technology

In: Handbooks in Communication and Media

In: Wiley online library

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Aufsatz(elektronisch)#6September 2000

Multimedia Effects on Processing and Perception of Online News: A Study of Picture, Audio, and Video Downloads

In: Journalism & mass communication quarterly: JMCQ, Band 77, Heft 3, S. 480-499

ISSN: 2161-430X

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Aufsatz(elektronisch)#7Juni 1999

Exploring Receivers' Criteria for Perception of Print and Online News

In: Journalism & mass communication quarterly: JMCQ, Band 76, Heft 2, S. 373-386

ISSN: 2161-430X

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Aufsatz(elektronisch)#8März 1998

Effect of Source Attribution on Perception of Online News Stories

In: Journalism & mass communication quarterly: JMCQ, Band 75, Heft 1, S. 55-68

ISSN: 2161-430X

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Aufsatz(elektronisch)#95. Oktober 2015

Measuring Message Credibility: Construction and Validation of an Exclusive Scale

In: Journalism & mass communication quarterly: JMCQ, Band 93, Heft 1, S. 59-79

ISSN: 2161-430X

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Aufsatz(elektronisch)#1010. April 2012

Lights, Camera, Music, Interaction! Interactive Persuasion in E-commerce

In: Communication research, Band 41, Heft 2, S. 282-308

ISSN: 1552-3810

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Aufsatz(elektronisch)#1125. November 2009

Effects of Online Health Sources on Credibility and Behavioral Intentions

In: Communication research, Band 37, Heft 1, S. 105-132

ISSN: 1552-3810

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Aufsatz(elektronisch)#121. Juni 2008

Portrait of the Portal as a Metaphor: Explicating Web Portals for Communication Research

In: Journalism & mass communication quarterly: JMCQ, Band 85, Heft 2, S. 239-256

ISSN: 2161-430X

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Aufsatz(elektronisch)#13Oktober 2004

Orienting Response and Memory for Web Advertisements:: Exploring Effects of Pop-Up Window and Animation

In: Communication research, Band 31, Heft 5, S. 537-567

ISSN: 1552-3810

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Aufsatz(elektronisch)#14Dezember 2000

Source Orientation in Human-Computer Interaction: Programmer, Networker, or Independent Social Actor

In: Communication research, Band 27, Heft 6, S. 683-703

ISSN: 1552-3810

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Aufsatz(elektronisch)#1523. Juni 2022

Does distrust in humans predict greater trust in AI? Role of individual differences in user responses to content moderation

In: New media & society: an international and interdisciplinary forum for the examination of the social dynamics of media and information change, Band 26, Heft 6, S. 3638-3656

ISSN: 1461-7315

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