Suchergebnisse

14 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#320. Dezember 2019

Time to retire the concept of brand personality? Extending the critique and introducing a new framework

In: Journal of consumer behaviour, Band 19, Heft 3, S. 211-218

ISSN: 1479-1838

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#518. April 2011

Consumers' perceptions of the dimensions of brand personality

In: Journal of consumer behaviour, Band 10, Heft 5, S. 290-303

ISSN: 1479-1838

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#122016

Attitudes towards assisted dying are influenced by question wording and order: a survey experiment

In: http://www.biomedcentral.com/1472-6939/17/24

BASE

Open Access#132016

Attitudes towards assisted dying are influenced by question wording and order: a survey experiment

BASE

Open Access#142016

Attitudes towards assisted dying are influenced by question wording and order: a survey experiment

BASE