Suchergebnisse

18 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#316. Oktober 2007

How functional, psychological, and social relationship benefits influence individual and firm commitment to the relationship

In: The journal of business & industrial marketing, Band 22, Heft 7, S. 474-488

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#521. September 2022

Developing and Sustaining a Vibrant Regional Academic Organisation

In: Australasian marketing journal: AMJ ; official journal of the Australia-New Zealand Marketing Academy (ANZMAC), Band 31, Heft 3, S. 190-192

ISSN: 1839-3349

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#61. August 2007

Service Quality Attribute Weights: How Do Novice and Longer-Term Customers Construct Service Quality Perceptions?

In: Journal of service research, Band 10, Heft 1, S. 22-42

ISSN: 1552-7379

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#71. August 2006

The Effect of Service Evaluations on Behavioral Intentions and Quality of Life

In: Journal of service research, Band 9, Heft 1, S. 3-18

ISSN: 1552-7379

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1120. August 2016

Professional Service Providers' Resource Integration Styles (PRO-RIS): Facilitating Customer Experiences

In: Journal of service research, Band 19, Heft 4, S. 380-395

ISSN: 1552-7379

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#131. November 2007

A Hierarchical Model of Health Service Quality: Scale Development and Investigation of an Integrated Model

In: Journal of service research, Band 10, Heft 2, S. 123-142

ISSN: 1552-7379

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1410. März 2015

Customer Effort in Value Cocreation Activities: Improving Quality of Life and Behavioral Intentions of Health Care Customers

In: Journal of service research, Band 18, Heft 3, S. 318-335

ISSN: 1552-7379

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft