Suchergebnisse

5 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#117. Juni 2014

Psychosocial Functioning and School Achievement of Children With Mild Intellectual Disability in Polish Special, Integrative, and Mainstream Schools

In: Journal of policy and practice in intellectual disabilities: official journal of the International Association for the Scientific Study of Intellectual Disabilities, Band 11, Heft 2, S. 99-108

ISSN: 1741-1130

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#28. Mai 2019

Theory of mind development in school environment: A case of children with mild intellectual disability learning in inclusive and special education classrooms

In: Journal of applied research in intellectual disabilities: JARID, Band 32, Heft 5, S. 1241-1254

ISSN: 1468-3148

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#323. April 2018

Predictors of success and quality of life in people with borderline intelligence: The special school label, personal and social resources

In: Journal of applied research in intellectual disabilities: JARID, Band 31, Heft 6, S. 1021-1031

ISSN: 1468-3148

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#415. November 2020

Same Progress for All? Inclusive Education, the United Nations Convention on the Rights of Persons With Disabilities and Students With Intellectual Disability in European Countries

In: Journal of policy and practice in intellectual disabilities: official journal of the International Association for the Scientific Study of Intellectual Disabilities, Band 18, Heft 1, S. 7-22

ISSN: 1741-1130

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#52014

Equity and Full Participation for Individuals with Severe Disabilities: A Vision for the Future

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft