Suchergebnisse

3 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#130. Juni 2020

An Exploratory Study to Measure the Environmental Literacy Level of Teachers Teaching at Secondary Schools in Punjab, Pakistan

In: Global social sciences review: an open access, triple-blind peer review, multidisciplinary journal, Band V, Heft II, S. 149-156

ISSN: 2616-793X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#230. Juni 2023

Effect of Professional Learning Communities on Student Achievement at the Secondary School Level

In: Global social sciences review: an open access, triple-blind peer review, multidisciplinary journal, Band VIII, Heft II, S. 42-52

ISSN: 2616-793X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#330. Dezember 2022

Effect of Instructional Leadership on School Performance

In: Global social sciences review: an open access, triple-blind peer review, multidisciplinary journal, Band VII, Heft IV, S. 10-22

ISSN: 2616-793X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft