Suchergebnisse

16 Ergebnisse

Sortierung:

Buch(elektronisch)#120175 Versionen verfügbar

Exploring public relations: global strategic communication

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#229. September 2018

Evolving Responsibility or Revolving Bias? The Role of the Media in the Anti-Sugar Debate in the UK Press

In: Social Sciences: open access journal, Band 7, Heft 10, S. 181

ISSN: 2076-0760

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#322. Februar 2016

The Corporate Social Responsibility in Lidl's Communication Campaigns in Croatia and the UK

In: Qualitative report: an online journal dedicated to qualitative research and critical inquiry

ISSN: 1052-0147

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#41. Juni 2015

Social media: the Wild West of CSR communications

In: Social responsibility journal: the official journal of the Social Responsibility Research Network (SRRNet), Band 11, Heft 2, S. 290-305

ISSN: 1758-857X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#52023

Strategic communication in a global crisis: national and international responses to the COVID-19 pandemic

In: Routledge new directions in PR & communication research

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#62018

The Critical State of Corporate Social Responsibility in Europe

In: Critical studies on corporate responsibility, governance and sustainability vol. 12

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(gedruckt)#72015

Public relations, values and cultural identity

In: EUPRERA

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#102012

Corporate social irresponsibility: a challenging concept

In: Critical studies on corporate responsibility, governance and sustainability, v. 4

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#112. Oktober 2020

Mirroring the zeitgeist: an analysis of CSR policies in the UK's food, soft drink and packaging industries

In: Journal of Global Responsibility, Band 12, Heft 1, S. 62-75

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1215. April 2014

The Concept(s) of Trust in Late Modernity, the Relevance of Realist Social Theory

In: Journal for the theory of social behaviour, Band 44, Heft 4, S. 481-503

ISSN: 1468-5914

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1331. Juli 2009

Corporate irresponsibility and corporate social responsibility: competing realities

In: Social responsibility journal: the official journal of the Social Responsibility Research Network (SRRNet), Band 5, Heft 3, S. 300-310

ISSN: 1758-857X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1518. Mai 2020

Why can CSR seem like putting lipstick on a pig? Evaluating CSR authenticity by comparing practitioner and consumer perspectives

In: Journal of Global Responsibility, Band 11, Heft 4, S. 329-346

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft