Suchergebnisse

40 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#228. April 2022

What motivates consumers to be in line with online shopping?: a systematic literature review and discussion of future research perspectives

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 35, Heft 3, S. 687-725

ISSN: 1758-4248

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#45. Februar 2024

Quick-commerce: green initiatives on customer brand engagement

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics

ISSN: 1758-4248

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#512. Oktober 2023

Environmental values and sustainability: Mediating role of nature connectedness, and love for nature toward vegan food consumption

In: Journal of consumer behaviour, Band 23, Heft 3, S. 1130-1145

ISSN: 1479-1838

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#620. April 2023

Doing more with less: An integrative literature review on responsible consumption behaviour

In: Journal of consumer behaviour, Band 23, Heft 1, S. 141-155

ISSN: 1479-1838

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#714. März 2023

Intrinsic motivations affecting millennial mobile impulsive shopping in emerging markets during the COVID-19 pandemic

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 35, Heft 10, S. 2395-2411

ISSN: 1758-4248

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#824. August 2022

The divergent effects of neat food presentation on purchase likelihood: the moderating role of time-related positioning

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 35, Heft 6, S. 1425-1442

ISSN: 1758-4248

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#922. März 2022

Neuroscientific Research Methods and Techniques in Consumer Research

In: Australasian marketing journal: AMJ ; official journal of the Australia-New Zealand Marketing Academy (ANZMAC), Band 31, Heft 3, S. 211-227

ISSN: 1839-3349

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1026. Februar 2021

Investigating tourist post-travel evaluation and behavioural intention: a cultural intelligence perspective

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 33, Heft 10, S. 2037-2053

ISSN: 1758-4248

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1429. Juli 2022

Exploring the role of relationship management and relationship quality in B2B: empirical insights and future research directions

In: The journal of business & industrial marketing, Band 38, Heft 5, S. 1055-1086

ISSN: 2052-1189

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#156. Juli 2022

Emerging Research Trends in Marketing: A Review of Australasian Marketing Journal

In: Australasian marketing journal: AMJ ; official journal of the Australia-New Zealand Marketing Academy (ANZMAC), Band 30, Heft 3, S. 214-227

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft