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Aufsatz(elektronisch)#120. Dezember 2023

100 Years of Advertising Studies in JMCQ

In: Journalism & mass communication quarterly: JMCQ, Band 100, Heft 4, S. 958-978

ISSN: 2161-430X

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Buch(gedruckt)#42012

Advertising theory

In: Routledge communication series

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Buch(elektronisch)#52012

Advertising theory

In: Routledge communication series

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Aufsatz(elektronisch)#7Juni 1992

The Effects of Television Videographics and Lecture Familiarity on Adult Cardiac Orienting Responses and Memory

In: Communication research, Band 19, Heft 3, S. 346-369

ISSN: 1552-3810

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Aufsatz(elektronisch)#8Juli 1986

WATCHING TELEVISION: Experiments on the Viewing Process

In: Communication research, Band 13, Heft 3, S. 343-361

ISSN: 1552-3810

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Aufsatz(elektronisch)#9August 2004

Testing the Cognitive Mediation Model: The Roles of News Reliance and Three Gratifications Sought

In: Communication research, Band 31, Heft 4, S. 446-471

ISSN: 1552-3810

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Aufsatz(elektronisch)#10Juni 2004

Social Capital in Rural and Urban Communities: Testing Differences in Media Effects and Models

In: Journalism & mass communication quarterly: JMCQ, Band 81, Heft 2, S. 378-399

ISSN: 2161-430X

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Aufsatz(elektronisch)#12Oktober 1992

Perceived Persuasive Effects of Product Commercials and Public Service Announcements: Third-Person Effects in New Domains

In: Communication research, Band 19, Heft 5, S. 574-596

ISSN: 1552-3810

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Aufsatz(elektronisch)#1316. Februar 2012

Experimental Methodology in Journalism and Mass Communication Research

In: Journalism & mass communication quarterly: JMCQ, Band 89, Heft 1, S. 112-124

ISSN: 2161-430X

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