Suchergebnisse

33 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#22017

A Linguistic Analysis of Chinese Patients' Attitudes Using Appraisal Theory as Reflected Through Translation

BASE

Bestellen über Subito

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#54. September 2019

Innovating the customer loyalty program with social media: A case study of best practices using analytics tools

In: Journal of enterprise information management: an international journal, Band 32, Heft 5, S. 807-823

ISSN: 1758-7409

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#72014

Evaluation of the effects of comprehensive reform on primary healthcare institutions in Anhui Province

In: http://www.biomedcentral.com/1472-6963/14/268

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Working paper

Aufsatz(elektronisch)#1015. August 2023

Using health belief model and social media analytics to develop insights from hospital-generated twitter messaging and community responses on the COVID-19 pandemic

In: Journal of enterprise information management: an international journal, Band 36, Heft 6, S. 1483-1507

ISSN: 1758-7409

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#112020

High Wisdom Intelligence-Discussion Education of High Wisdom Intelligence

BASE

Aufsatz(elektronisch)#1211. Februar 2019

Identifying customer knowledge on social media through data analytics

In: Journal of enterprise information management: an international journal, Band 32, Heft 1, S. 152-169

ISSN: 1758-7409

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN