Suchergebnisse

4 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#12. April 2019

Development of approximate number sense across the elementary school years: A cross‐cultural longitudinal study

In: Developmental science, Band 22, Heft 4

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#327. Juni 2014

Cross‐cultural investigation into cognitive underpinnings of individual differences in early arithmetic

In: Developmental science, Band 18, Heft 1, S. 165-174

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#413. Dezember 2012

The Russian School Twin Registry (RSTR): Project PROGRESS

In: Twin research and human genetics: the official journal of the International Society for Twin Studies (ISTS) and the Human Genetics Society of Australasia, Band 16, Heft 1, S. 126-133

ISSN: 1839-2628

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft