Suchergebnisse

11 Ergebnisse

Sortierung:

Buch(elektronisch)#12013

Globalization, culture, and branding: how to leverage cultural equity for building iconic brands in the era of globalization

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#214. Juni 2011

Extending Culturally Symbolic Brands: A Blessing or a Curse?

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 38, Heft 5, S. 933-947

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#32017

Cross Cultural Issues in Consumer Science and Consumer Psychology: Current Perspectives and Future Directions

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#42017

Cross cultural issues in consumer science and consumer psychology: current perspectives and future directions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#817. Juni 2021

Building Brands for the Emerging Bicultural Market: The Appeal of Paradox Brands

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 48, Heft 4, S. 633-650

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#915. Mai 2024

Consumer Trust: Meta-Analysis of 50 Years of Empirical Research

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 51, Heft 1, S. 7-18

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1124. November 2023

Culture for Sale: Unpacking Consumer Perceptions of Cultural Appropriation

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 51, Heft 3, S. 571-594

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft