Suchergebnisse

11 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#814. Februar 2023

The effects of campaign-based logo changes on consumers' attitude and behavior: a case of social distancing messages during the COVID-19 pandemic

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 35, Heft 9, S. 2300-2316

ISSN: 1758-4248

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1013. Juli 2020

Is country affinity applicable for domestic brands? The role of nation sentiment on consumers' self-brand connection with domestic vs foreign brands

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 33, Heft 3, S. 731-754

ISSN: 1758-4248

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1113. März 2019

Antecedents of students' identification with university brands: A study on public universities in Iran

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 31, Heft 4, S. 830-854

ISSN: 1758-4248

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft