Suchergebnisse

7 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#110. Juli 2017

Investigating the moderating effects of organizational culture and leadership style on IT-adoption and knowledge-sharing intention

In: Journal of enterprise information management: an international journal, Band 30, Heft 4, S. 583-604

ISSN: 1758-7409

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#27. März 2016

Knowledge management capability, customer relationship management, and service quality

In: Journal of enterprise information management: an international journal, Band 29, Heft 2, S. 202-221

ISSN: 1758-7409

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#38. Februar 2016

The effect of knowledge management capability and customer knowledge gaps on corporate performance

In: Journal of enterprise information management: an international journal, Band 29, Heft 1, S. 51-71

ISSN: 1758-7409

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#510. Oktober 2016

A study on information disclosure, trust, reducing search cost, and online group-buying intention

In: Journal of enterprise information management: an international journal, Band 29, Heft 6, S. 903-918

ISSN: 1758-7409

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#66. März 2015

Customer Knowledge Management Performance Index

In: Knowledge and process management: the journal of corporate transformation ; the official journal of the Institute of Business Process Re-engineering, Band 22, Heft 2, S. 68-77

ISSN: 1099-1441

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#74. Februar 2014

The effect of knowledge management capability and dynamic capability on organizational performance

In: Journal of enterprise information management: an international journal, Band 27, Heft 2, S. 158-179

ISSN: 1758-7409

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft