Suchergebnisse

6 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#127. Februar 2024

The influence of social networks recommendations on the purchase intention: A comparative study between the millennial and centennial generation

In: Paakat: revista de tecnología y sociedad, Band 14, Heft 26, S. 1-24

ISSN: 2007-3607

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#327. Februar 2024

Information and ease of use of social commerce: Prerequisite of trust in consumers' purchase intention

In: Paakat: revista de tecnología y sociedad, Band 14, Heft 26, S. 1

ISSN: 2007-3607

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#428. Februar 2022

Drivers of the online repurchase intention: a literature review

In: Paakat: revista de tecnología y sociedad, Band 12, Heft 22

ISSN: 2007-3607

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#526. Februar 2021

Typologies of navigation on digital platforms: the case of students from southern Tamaulipas

In: Paakat: revista de tecnología y sociedad, Band 11, Heft 20, S. 1-23

ISSN: 2007-3607

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#627. Februar 2024

Determining factors of user satisfaction in online payment platforms

In: Paakat: revista de tecnología y sociedad, Band 14, Heft 26, S. 1-22

ISSN: 2007-3607

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft