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Aufsatz(elektronisch)#110. Juli 2016

Is LinkedIn making you more successful? The informational benefits derived from public social media

In: New media & society: an international and interdisciplinary forum for the examination of the social dynamics of media and information change, Band 18, Heft 11, S. 2685-2702

ISSN: 1461-7315

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Aufsatz(elektronisch)#428. April 2009

'Egoboo' vs. altruism: the role of reputation in online consumer communities

In: New media & society: an international and interdisciplinary forum for the examination of the social dynamics of media and information change, Band 11, Heft 3, S. 357-374

ISSN: 1461-7315

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Aufsatz(elektronisch)#71. Oktober 2021

The Effects of Situational and Individual Factors on Algorithm Acceptance in COVID-19-Related Decision-Making: A Preregistered Online Experiment

In: Human-machine communication: HMC, Band 3, S. 27-46

ISSN: 2638-6038

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Aufsatz(elektronisch)#81. Januar 2016

Venting Negative Emotions on Twitter and The Number of Followers and Followees

In: International journal of sociotechnology and knowledge development: IJSKD ; an official publication of the Information Resources Management Association, Band 8, Heft 1, S. 44-55

ISSN: 1941-6261

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Aufsatz(elektronisch)#1010. Dezember 2013

The Mediating Role of the News in the BP Oil Spill Crisis 2010: How U.S. News Is Influenced by Public Relations and in Turn Influences Public Awareness, Foreign News, and the Share Price

In: Communication research, Band 42, Heft 3, S. 408-428

ISSN: 1552-3810

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Aufsatz(elektronisch)#1120. Oktober 2010

Social Influence in Networks of Practice: An Analysis of Organizational Communication Content

In: Communication research, Band 38, Heft 5, S. 587-612

ISSN: 1552-3810

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Aufsatz(elektronisch)#1217. November 2022

Researching interactions between humans and machines: methodological challenges

In: Publizistik: Vierteljahreshefte für Kommunikationsforschung, Band 67, Heft 4, S. 531-554

ISSN: 1862-2569

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