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SSRN

Open Access#22021

Why Is It Wrong to Sell Your Body? Understanding Liberals' vs. Conservatives' Moral Objections to Bodily Markets ; Journal of Marketing

BASE

Aufsatz(elektronisch)#330. April 2019

Charities Can Increase the Effectiveness of Donation Appeals by Using a Morally Congruent Positive Emotion

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 46, Heft 4, S. 774-790

ISSN: 1537-5277

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Aufsatz(elektronisch)#116. Mai 2013

The Effect of Intuitive Advice Justification on Advice Taking

In: Journal of behavioral decision making, Band 27, Heft 1, S. 66-77

ISSN: 1099-0771

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Aufsatz(elektronisch)#1415. Januar 2019

The Devil You Know: Self-Esteem and Switching Responses to Poor Service

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 46, Heft 3, S. 590-605

ISSN: 1537-5277

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Aufsatz(elektronisch)#1514. November 2017

Increasing the Power of Your Study by Increasing the Effect Size

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 44, Heft 5, S. 1157-1173

ISSN: 1537-5277

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