Suchergebnisse

13 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#11. Mai 2010

Getting Marketing back into the boardroom: The influence of the marketing department in companies today

In: Marketing intelligence review. [Englische Ausgabe], Band 2, Heft 1, S. 34-41

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#2November 2007

Understanding Customer Switching Behavior in a Liberalizing Service Market: An Exploratory Study

In: Journal of service research, Band 10, Heft 2, S. 174-186

ISSN: 1552-7379

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#32017

Developing a Service Improvement System for the National Dutch Railways

In: Verhoef , P C , Heijnsbroek , M & Bosma , J 2017 , ' Developing a Service Improvement System for the National Dutch Railways ' , Interfaces , vol. 47 , no. 6 , pp. 489-504 . https://doi.org/10.1287/inte.2017.0915 ; ISSN:0092-2102

BASE

Open Access#42022

Reflections and Predictions on Effects of COVID-19 Pandemic on Retailing

In: Verhoef , P C , Noordhoff , C & Sloot , L M 2022 , ' Reflections and Predictions on Effects of COVID-19 Pandemic on Retailing ' , Journal of Service Management . ; ISSN:1757-5818

BASE

Aufsatz(elektronisch)#511. August 2010

Customer Engagement as a New Perspective in Customer Management

In: Journal of service research, Band 13, Heft 3, S. 247-252

ISSN: 1552-7379

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#7August 2004

Service Encounters as a Sequence of Events: The Importance of Peak Experiences

In: Journal of service research, Band 7, Heft 1, S. 53-64

ISSN: 1552-7379

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#8August 2005

Selecting Profitable Customers for Complex Services on the Internet

In: Journal of service research, Band 8, Heft 1, S. 37-47

ISSN: 1552-7379

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#912. Dezember 2013

The Role of Consumer Confidence in Creating Customer Loyalty

In: Journal of service research, Band 17, Heft 3, S. 339-354

ISSN: 1552-7379

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1011. August 2010

Customer Engagement Behavior: Theoretical Foundations and Research Directions

In: Journal of service research, Band 13, Heft 3, S. 253-266

ISSN: 1552-7379

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#11November 2006

Challenges and Opportunities in Multichannel Customer Management

In: Journal of service research, Band 9, Heft 2, S. 95-112

ISSN: 1552-7379

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#12August 2002

Linking Customer Assets to Financial Performance

In: Journal of service research, Band 5, Heft 1, S. 26-38

ISSN: 1552-7379

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#132005

Choice Models and Customer Relationship Management

In: Kamakura, Wagner A., Mela, Carl F., Ansari, Asim, Bodapati, Anand V., Fader, Peter, Iyengar, Raghuram, Naik, Prasad A. , Neslin, Scott, Sun, Baohong, Verhoef, Peter C., Wedel, Michel and Wilcox, Ronald T., Choice Models and Customer Relationship Management (2005). Marketing Letters 16:3/4, 279-291

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN