Suchergebnisse

6 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#12. Juli 2013

Managing Engagement Behaviors in a Network of Customers and Stakeholders: Evidence From the Nursing Home Sector

In: Journal of service research, Band 17, Heft 1, S. 68-84

ISSN: 1552-7379

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#215. November 2022

Pathways to Service System Smartness for Firms

In: Journal of service research, Band 26, Heft 4, S. 521-541

ISSN: 1552-7379

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#413. August 2020

Three Decades of Customer Value Research: Paradigmatic Roots and Future Research Avenues

In: Journal of service research, Band 23, Heft 4, S. 409-432

ISSN: 1552-7379

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#52. Juni 2020

Moving the Customer Experience Field Forward: Introducing the Touchpoints, Context, Qualities (TCQ) Nomenclature

In: Journal of service research, Band 23, Heft 4, S. 433-455

ISSN: 1552-7379

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#620. Mai 2023

Pushing Forward the Transition to a Circular Economy by Adopting an Actor Engagement Lens

In: Journal of service research, Band 27, Heft 1, S. 69-88

ISSN: 1552-7379

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft