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Aufsatz(elektronisch)#11. Dezember 2019

Persuasion Strategies on Instagram in Wine Communication and Branding

In: Acta Universitatis Sapientiae. Communicatio, Band 6, Heft 1, S. 83-104

ISSN: 2537-2793

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Aufsatz(elektronisch)#2September 2018

Like economy: What is the economic value of likes?

In: Society and economy: journal of the Corvinus University of Budapest, Band 40, Heft 3, S. 417-429

ISSN: 1588-970X

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Aufsatz(elektronisch)#31. Dezember 2017

Linguistic and Non-Linguistic Elements in Detecting (Hungarian) Fake News

In: Acta Universitatis Sapientiae. Communicatio, Band 4, Heft 1, S. 7-35

ISSN: 2537-2793

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Buch(elektronisch)#420164 Versionen verfügbar

In the beginning was the image: the omnipresence of pictures : time, truth, tradition

In: Visual learning volume 6

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Buch(elektronisch)#52016

In the Beginning was the Image: The Omnipresence of Pictures : Time, Truth, Tradition

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Aufsatz(elektronisch)#61. Dezember 2020

Politeness and Insult in Computer Games – From a Pragmatic Point of View

In: Acta Universitatis Sapientiae. Communicatio, Band 7, Heft 1, S. 68-91

ISSN: 2537-2793

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